Saturday, October 15, 2011

"Ny" leilighet

I går ble den svarte skinnsofaen kastet ut, sammen med teppe, lenestol og stuebord. Så gikk vi og kjøpte nye. Kjøkkenbordet er malt fra brunt til hvitt og vi har kjøpt inn puter og tepper og høstlys. mmmm-m mys! så nå føles leiligheten større, koseligere, varmere og myye finere!
Okey. Ikke min leiligheten, men jeg bruker jo mesteparten av min tid her - så litt mitt ;)

Nymalt bord :)

Ny sofa, bord og teppe :) De var tomme for de blanke stolbeina vi skulle ha, så må greie oss med stygge trebein i mellomtiden. haha
F med god mat og tene lys :)


Yay! I morgen er det besøk av mr og mrs Frost. Gleder meg til det!

3 comments:

Caroline said...

Åh vad mysigt! =)

.. Faith Hope Love .. said...

dette ble jo fiint ! :)

Yvonne said...

Såå koselig da... Miss u <3 Håper på å få besøkt deg en gang. Selvom noe sier meg at det kan bli vanskelig, iallefall før juni, men jeg har trua ;) <3