Saturday, July 15, 2006

Lørdag

En helt uinterresant lørdag for min del. Denne uken, og neste skal kun bestå av jobbing. Tro meg, det er faktisk ikke så ille når det er så mange herlige folk som jobber der :), men ja, til tider er det ganske slitsomt. Det er litt kjedelig å jobbe når folk kommer opp i bikini og sier de har brukt dagen på stranda. Det funker, jeg får ta igjen brunfargen til de andre da jeg skal til Marokko! Joho! Det blir så knall, og det blir fint å være med hele familien!

Jeg og noen utrolige jenter var på kino i går! premiere på "Pirates of Caribien" (skrev jeg riktig?). Depp er så utrolig morsom, og Orlando er så utrolig kjekk! Filmen anbefales, selv om slutten sjokket.

Sommeren er egentlig litt ensom. Noen er borte hele tiden, og det blir ikke bedre av å tenke på alle som flytter til høsten. Gode, nære venner reiser. Sånn er det å bli "stor". Spesielt her i Hamar, ingen som blir boende her likevel. Trist. Kjempetrist. Ikke det at jeg har tenkt å bo her, men alle kunne kanskje vært her til jeg dro? (okei, det var litt egoistisk) Men Gud er også andre steder enn i Hamar. Takk og pris for det, så han vil være der alle drar. Heldigvis.

Jeg liker ikke å bli for personlig i sånne åpne dagbøker, så jeg stopper nå.

Ha en fin dag, i Jesu navn

blunkefjes

1 comment:

S said...

Thank you Clovis :)

fire, tallet er fire ;)