Tuesday, May 08, 2007

Bilvask


Cecilia og jeg har vært på tur igjen.
Vi hadde tenkt oss til Hamar og sole oss litt da vi fant ut at bilen trengte en vask. Så vi svippa innom Statoil som er åpen 24/7. Det gikk helt fint, vi klarte oss temmelig bra. hvis en ser bort i fra at vi klarte å bli våte, trykket litt for mye, brukte litt tid (som vi selvfølgelig gjorde fordi vi tok oss god tid) og pengene gikk fort rett og slett fordi vi var rause. Cecilia spylte noe brannfarlige greier der det ikke skulle og vi satte oss i bilen med et "vi er klare til å dø". Men folkens, en gledens nyhet: vi lever! Vi klarte bilvasken, ikke for å skryte...men jeg må si at det gikk VELDIG bra! Bilen har aldri vært penere og alle så etter bilen da vi kjørte ut derifra.

Derfor klarer vi ikke helt å forstå hvorfor folka i den åpne bilen satt å lo av oss i ti minutter...





2 comments:

Silje said...

hehe da skulle jeg sett deg!
jeg er i hamar på lørdag jeg =)

Anonymous said...

haha:P det var litt flaut det der sandra:p men så døde vi ikke !!;)