Sunday, June 17, 2007

Mediamimring





















Fredag tror jeg vi alle forsto hvor bra vi har hatt det sammen. Nå slutter halve klassen og jeg har vanskeligheter med å forstå det. Heldigvis er det et år til, men det blir ikke helt det samme når Kristin, Nina, Oda, Aurora, Ida og Eirik slutter. Vi har ledd sammen, hatt det gøy, dreti oss ut, og vært så til de grader sure på hverandre. Men det er sånn vi har lært å bli kjent med hverandre. Så forskjellige men samtidig en helhet. Takk, dere er velkommen til å ombestemme dere ;P ;)

3 comments:

Udda said...

Ååå, så trist... Kommer så innmari til å savne klassa, vi har gjort så innmari mye gøy! Savner dere faktisk allerede, hehe! Men mange treffes vel på fredagen, håper jeg:)

S said...

jeg synes det er helt forferdelig.. og blir så sentimental av det!


liker å ha en unnskyldning til å oppføre meg rart.. "går media liksom" nå har jeg hvertfall et år igjen da, men som sagt..blir ikke det samme!

Ja, jeg vil hvertfall være der på fredagen!

Yvonne said...

uff.. neste år kommer bare til å bli et slit.. vi må selvfølgelig gjøre det beste ut av det, men det blir litt vanskelig når vi mangler de som er med på å skape helheten.. og helheten i klassen vår er det beste..

Kommer seriøst til å savne 2mka.. Dette skoleåret har vært det mest slitsomme i mitt liv tror jeg, men det har også vært det beste...

GLAD I DERE ALLE SAMMEN :)