Friday, January 23, 2009

still here..

Jeg tror jeg er litt rar. Ja... jeg vet ikke jeg, er jeg det?
Wannabe byberta fra O det store Stange blir fjellvandrer i HImalaya. det er litt moro da.
saa jeg er sikkert litt rar.

aper er forresten kule greier.
loeshunder er ekkelt.
og fugler i veggene er helt normalt.
for ikke aa snakke om soeppelbilen som er verre en sirenene fra brannbilen konstanst sammenhengene i 10 minutter. tenk deg. rett utenfor huser klokken 6 om morgenen.
helt normalt.
\
i dag skal jeg kjope meg kopp. jepp. jeg skal ha min egen te kopp her. de bruker tre store spiseskjeer sukker for to kopper te.
men jeg elsker den da.

livet er godt. Gud er god. han serr bare fikser everything.
Det er snille folk her.
Fortsatt i india. one more week to go.

Klar.

2 comments:

L said...

Jeg savner deg

Elisabeth said...

savn