Thursday, January 06, 2011

Absolute Stop - Chocolatee

Ja.... okej, det siste man skal gjøre rett etter å ha inngått en avtale om en måneds sjokoladestopp er å se på bilder av flytende, varm sjokolade som lukter ut av skjermen.Jeg gjorde det... men jeg har fortsatt ren samvittighet.

I'll be strong.

Vær beredt for kanskje litt følelsesmessige up and downs med en betoning av at jeg kanskje synes noe synd på meg selv i min første bloggmåned i 2011.

Da vet du hvertfall hvorfor, og det finnes ingen grunn til å ta det personlig
God januar



5 comments:

silje said...

Hehe! Du er søt :)
Save the earth...
Love!

MARIELLE said...

Hahahaa, sjokolade er ikkeno godt! Jeg blir kvalm ganske så fort når jeg spiser det. Eller jeg kan spise det om jeg har no chips i tillegg ;)

L said...

<3 hvordan går sjokoladestoppen da?

S said...

å jeg klarer meg ganske fint! faktisk!bare litt over en uke igjen ;) ;D

Maria said...

Hvorfor stopp?? Haha, nå skjønte jeg plutselig kommentaren din på facebook!!! Jaa, jeg burde absolutt hatt deg her hos meg nå som jeg innser at jeg har et avhengighetsproblem når det gjelder sjokolade ;) Savner deg, birdie! Love