Friday, February 11, 2011

Ja hverdagen etter jul har värt som å få en hel blötkake smelt i ansiktet. Alt på en gang. TOO much of the good stuff. Mye skjer. Våren har kommet og gått og plutselig er vinteren tilbake for fullt.

og attpåtil så blogger jeg kun fordi det er lenge siden og jeg har mistet all evne til kreativitet. Hva denne vinteren gjör med oss! Livet er, tross alt ganske så smilende. Jeg er fortsatt i Sverige, forsöker å henge med. Nå har jeg levert macen inn til bytting av tastatur, og må väre uten en uke. Det må väre förste gang siden jeg ble presentert for nerdenes rike for seks år siden på Medialinja på Katta. Dessuten er laderen kverka og jeg håper forsikringen min jeg betalte 3000 for dekker de kronene. Til og med macer lever ikke for alltid. Det skjönte jeg nå.

Svenska banker er dessuten noe for seg selv. System - hva er det? Blir kastet fram og tilbake for å få utbetalt en noe aka underbetalt lönning og begynner å lure på om jeg får det i det hele tatt. Når til og med bankene tviholder på tusen spenn så må noe värer alvorlig galt med dette landet. I tillegg til dette närmer jeg meg 22 og snart voksen alder. Hvem hadde trodd det. Lille drittungen begynner å bli voksen. Hvor kult er ikke det.

men jeg sa livet smilet, og det ett ganske stort glis, til tross;
Gud er god. Han er trofast og skifter ikke humör. Vinter eller ikke. Kreativitet ellller ikke. Mac eller ikke. Lönning eller ikke.

Jeg elsker faktisk livet. og om en uke skal jeg hjem til Hedmark og Mjösa. Tenk det!

Vet du..
Haha..Nei.. jeg vet ikke jeg heller.

1 comment:

Silje said...

Liker deg! Du er ikke en drittunge, men voksen tja, nja ja...jo kanskje ;) Du drikker iallefall kaffe! JO, igrunn synes jeg du er voksen, men ikke overmoden, da ville du jo rotna... Jadaså. Sa jeg at jeg har ei jente i klassen som likner på deg? Jeg har ikke mac, og jeg lever :) Hold ut! Livet er godt. Love you :)