Sunday, April 17, 2011

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde mer å skrive. Jeg mener. Jeg hadde så mye mer på hjertet for to-tre år siden. Så mye tanker. Kanskje jeg ikke tenker lenger. Det er litt trist. Jeg ønsker å skrive. Blekk på papir, - ikke det at det funker så veldig mye slik lenger. Jeg har fortsatt mye på hjertet, men det er litt annerledes. Kanskje jeg har det litt for bra. Jeg skriver mer når jeg ikke har det så bra. Så på en måte er det jo bra. Likevel er ord den måten jeg klarer å uttrykke meg på. Jeg har alltid trodd jeg er god på kommunisering. Jeg tror jeg kan ta feil noen ganger. Jeg er ikke alltid flink til å si til mennesker hva de betyr for meg. Det blir bedre med skrivne ord. Da kommer det mer fra hjertet. What is livet about liksom? Norges mest populære bloggere blogger om sex, seg selv og mote. Jeg har ikke så lyst til å skrive om det. Hva kan jeg blogge om som du gidder å lese? Come oooon Tips meg!


2 comments:

.. Faith Hope Love .. said...

I know what you mean. & du ER virkelig en talentfull writer:) Elsker den nye websida btw. Go you Beautiful

.. Faith Hope Love .. said...

& btw.., ELSKER det nye bildet ditt