Thursday, February 28, 2008

Sandra er...

Det er blitt en slags bloggtrend å google «navnet mitt er», så jeg tripper ivrig etter, selv om jeg fant mye interessant på «Sandra er».

Sandra er utilpass
sandra er drit fin
Sandra er modig
Sandra er her igjen
Sandra er blitt stjålet
Sandra er svært spent
sandra er du sammen med
Sandra er lei av bimbo-stempel
Sandra er best;
Sandra er vant
Sandra er litt for tjukk
Sandra er singel, igjen
Sandra er illsint
Sandra er i disse dager aktuell
Sandra er utdannet
Sandra er ingen bimbo
Sandra er ikke enig
Sandra er hun nye
sandra er så... urk!
Sandra er opptatt
Sandra er ganske søt
Sandra er så dårlig
Sandra er et fint navn

Så, joda! Nå koooser jeg meg!

2 comments:

Anonymous said...

Hoho Sandra! Ditt halsbrekkende internettstunt gav meg lysten på å prøve noe lignende. Jeg trengte rett og slett en liten oppmuntring, så jeg kastet meg ut i det med håp om å få finne noen sannheter på verdensveven:

Anders er turgal
Anders er bergenser
Anders er så sjarmerende i sine forsøk på å nå Maria
Anders er en gjøk
Anders er strikkegal
Anders er den rikeste tv-bonden
Anders er en nysgjerrig liten krabat
Anders er idols storsjarmør.
(Stakkars) Anders er forelsket i henne
Anders er klønete
Anders er glødende tilhenger av Hillary Clinton
Anders er ein ekte «gloppegut»
Anders er i høyeste klasse som spelemann alt nå..

Artig!

PS: Hilsen Anders.

Maria said...
This comment has been removed by the author.