Saturday, April 17, 2010

My life is average

"Today, I was watching TV in the living room with some of my family. My Dad walks in and asked who wrote "Better luck next time" on the empty toilet paper roll. No one confessed. It was me."



I dag är jag dyktig och är några timmar hemma för att städa, läsa, förebereda mig för teamresa till O det store utland; Norge, och jobba mot min deadline på onsdag som egentligen kräver ganska mycket.

Förlåt mig min frekventa/hyppiga blogging dessa dagar, men jag gör allt för att slippa städa, jobba, läsa och plannera. Jag menar, det är én hemsida som kan ta all min tid och när jag sitter och skrattar för mig själv måsta jo ja dela det med er. Nåt annat ville jo vara lite egoistisk.


Hemsidan heter mylifeisaverage.com

"Today, I tried swallowing a grape without chewing it just to see if its possible. Its possible, its just not worth it. "

Today, I became a fan of "I survived 2009 without getting pregnant." Nine people liked it including my mother. I'm a 22 year old guy.

"Today, my friend asked me what I thought ice-tea would taste like heated..."


Today, I had a nightmare that someone ate my entire bar of very expensive chocolate that I bought yesterday. I woke up crying.

Yesterday, while checking my Facebook profile, I checked how many friends I had: 564. Today, I decided to check it again because I got bored: 563. I spent the rest of the night looking at which friend I don't have anymore; I couldn't figure it out.

Besøk: http://mylifeisaverage.com/

No comments: