Thursday, August 31, 2006

Cellis, bibelgruppe

Today.. I dag har jeg vært med de skjønne jentene: Elisabeth, Hanna, Line, Beate,Yvonne Elisabet. sammen er vi en cellegruppe.

Det er godt å komme sammen, lese i Bibelen, Snakke, ha det gøy, fnise og samtidig ha fokuset på Gud. Det er så deilig at vi ikke trenger å være så høytidelige med Gud. 
Han liker at vi er sosiale, ler og samtidig snakker om han og med han.

Bønn. bønn er så viktig. Kommunikasjon. En personlig samtale med oss og Gud. Meg og bestissen min! Takk Gud for at du gidder å høre på meg!!!

Hihi.

I dag skulle jeg skremme de som kom ut av klasserommet. BOMBE! Gjett hvem som klarte å skremme meg der jeg sto å gjemte meg bak døra. Eirik! argh! Skal ta igjen i morgen!

Dessuten snakker jeg med Ingvild på msn. Ingvild er den sprudlende smørklatten i klassa! Ingvild er prinsesse! I morgen skal jentene i klassen på cafe! DET BLI KNALL! Alle prinsessene på tur i Hamar! Hihi

Må legge meg!
Takk for en herlig dag, Gud!


Sov godt i Jesu navn!

Smiiil



No comments: