Saturday, August 12, 2006

Uppsala

Gule trafikkskilt, billig godteri, to biler, livets ord. En uke i få ord.

Om du tviler på Gud, dra dit og du skjønner at det er mer enn sant. Gud er reell. :)
Lisbeth, Magne, Elisabet og Emilie, Mamma, Pappa og meg tok turen for å være en uke i Uppsala og ha litt ferie og tilbringe tid på livets ord europakonferanse. Det var KNALL! Herlige folk over allt!
Et par konserter var det også. Lovsangskonserter. Konserter som smakte sjokoladebiter.
Varmt. Badelandet fyrisov var fristende for oss og vi tilbrakte en dag der. Emilie og Elisabeth, verdens to herligste jenter koste seg hvertfall. De kunne vært fisker. Men heldigvis er de ikke det. Smilefjes.

Kveldene avsluttet jeg med en varm kaffe mocca, Det påvirket litt søvnen, men den var absolutt verdt det. Varm herlig mocca ned den hese halsen min. :)

Turen endte i to nye Cder og fem par sko. Nå kan jeg, med frisk pust ta tak i en ny høst. Men ikke før jeg har vært i Marokko! :D

No comments: