Friday, April 06, 2007

Den beste påsken..

Vi har: Hengt, ikke gjort en dritt, vi har skapt nye og skapende ord, vi har hatt sett Romedal og Vestbygda, vi har hengt med noen venner, vi har tatt bilder, vi har mimret, vi har spist gpdteri, vi har ledd, vi har vært i Trysil, vi har hengt på Hamars hengeplass nr 1 - McDonalds, vi har snakket, vi fant en svenske, vi har bilet, vi har hørt på The Cardigans, Thomas Dybdahl og Sondre Lerche og vi har levd!

Sandra og Mari har vært på besøk, de dro for 16 miuntter og huset kjennens bare tomt. Det er vanskelig å beskrive følelsen men jeg tror jeg har funnet ut hvor tragisk stedet jeg bor på er. Jeg har jo lært meg å
trives -jeg gjør jo egentlig det, men når en får litt Bergen over på Østlandet skjønner jeg kanskje hvorfor jeg ikke helt klarer å føle meg hjemme her på Stange. Småting, men ganske vesentlige ting som jeg kunne vært foruten.
Det er faktisk ganske normalt å ikke kjenne til traktormerker.
-E
N - endinger i ord er faktisk ingenting å rakke ned på .

Jeg kjenner jeg savner
vestlandet, likevel går livet
videre her og jeg får prøve
å skape meg et liv, -i Stange.
Flere bilder kommer på facebook!













8 comments:

Anonymous said...

Den beste påsken. Så absolutt:)
Minner å varme seg over. Jammen om jeg også har lært mye denne påska ama:P
Puss på deg:*
Btw. FEEETE bilder! hihi.
- Mari

Anonymous said...

å! så gøy vi hadde det!! håper vi har gjort jobben vår så du snart kommer tilbake til oss, - her i bergen hvor du hører hjemme:)stor klem fra navnsøss

Anonymous said...

Godt at du endelig har fatta interesse for han john hjort :)

S said...

Girls! Jeg kommer til bergen 8.mai, antageligvis i pinsen og i sommer. Yess for den, ama!

Lene: Det er faktisk ikke jeg som kliner til han john hjort, geip.

Maria said...

Håper du slår over til bergens nå som du har hatt bergens vakre dialekt for øre i påsken ;)

Maria said...

skrev kommentaren litt sent, skrives kanskje bergensk =P hehe

S said...

Dumt jeg ikke klarer å få til den r'en selv om jeg øver i smug.

Ingalill said...

dere har visst hatt det hyggelig i påsken dere.. =D
Det er bare å komme til Bergen når som helst!