Thursday, April 19, 2007

London

Ok, spøk til side. Jeg gjør som alle andre. Mitt under eksamen (eller tentamen) gjør jeg alt anna enn det jeg burde: øve. Litt LOST (tre episoder), litt besøk (Elisabet), litt facebook, litt blogging og etter hvert: noe lesing.

Uansett etter tentamen i morgen:

JEG drar til London! 17.17

Om for så bare to hele dager skal jeg yte max!

Ha på meg kule klær, fikse håret, trippe rundt (om så ikke løpe), ha visakortet klart (endelig visa, endelig overtrekkingsevne!). Endelig kan jeg prøve å kanskje se litt viktig ut og bare surre rundt som "en av mange andre".

Jeg skal spise god mat, drikke masse kaffe fra kule kopper, jeg skal prøve å ta kule bilder uten tilgang på et digitalt speilrefleks, drikke litt mer kaffe, trippe litt mer, oppdage nye stedet og se på bokhshoppen i nothing hill.

Ah for et liv.

Et luksus-storby-stress liv for to dager!

ahh I like it.

Så er det back to overbefolkede Stange på mandag.

but nevermind. Det skal jeg ikke tenke på nå!

Søren.. håper jeg finner passet mitt

5 comments:

Anonymous said...

Go tur ama! Jeg misunner deg virkelig<3
Mari.

Kaja said...

go tur! kos deg veldig! london er flott:)

Udda said...

Meg er misunnelig, veldig!

Ingalill said...

Hadde du en fin tur? har tenkt å mest sannsynlig flytte dit til neste å for å gå på universitet, men er allikevel litt misunnelig.. :D

S said...

vel.. kanskje jeg drar dit neste neste år. Tenker mye og vurderer mye forskjellig. :)
en herlig by med litt for mange trapper.
det var en flott tur.