Tuesday, November 18, 2008

Reisefeber!


Sandra og Melissa på ukjent territorium, - På Hedmarkstoppen Folehøyskole på jakt etter gamle.. og nye venner.

Sandra: Hvor tror du alle er??
Melissa: Jeg vet ikke.. her kanskje?
Melissa åpner døren. og lukker den rask.
Melissa: uuups, det var noen der.
Sandra gjemmer seg bak døren.
Melissa kommer etter, redd for hva som egentlig vil skje.
Døren åpner seg.
Melissa og Sandra står fortsatt bak døren. Litt mer fnisete enn vanlig.
Den ukjente bergenseren kommer ut, hører fnisingen og finner to røde jenter bak døra..
Bergenser: Hvem er dere?
Melissa og Sandra: Eh... nei... vi bare.. henger her?

ja.. hva skal man si?

Uansett, denne helgen har min reisevenn til India og New York vært i O det store Stange. Vi har forsåvidt også vært i Oslo, hvor vi har forsøkt å kjøpe trikkebilletter og togbiletter. Jeg har også vært på Operaen (ja, igjen) og har vel funnet ut at stedet fungerer bra som mitt andre hjem. Så var vi i Gjøvik, prøvde å finne frem på et kjøpesenter (noe det viser seg at er noe vi VIRKELIG kan), og vi dro til Viken folkehøyskole og funnet ut at
det er VEELDIG morsomt med humor på 1/7 takt, og jeg lo godt med. For 1/7 takt er til å le seg i hjel av, eller hva dere?

Så, vet du? I dag er det 54 (FEMTIFIRE) dager til vi sitter på flyet, først til India. Deretter til New York 1. februar. og jeg kjenner jeg er veldig klar for mitt nye liv i New Yorks travle gater. Kaffe, morsomme mennesker, rare mennesker, gule taxier, shopping, skøyter i Central Park, ja du vet.. :))

Så.... reisebloggen er laget. Der kan du følge med på tankene før turen, og på turen i det hele tatt når den er i gang! Nå kan du for eksempel lese om vårt herlige møte med Storbyen Oslo! Jaa
http://syncbrains.travellerspoint.com/author/ 169674/.

Ellers så har vi funnet ut at vi er like synkroniserte som vi trodde. Vi snorker synkronisert, ler synkronisert og har to synkroniserte liv bare på to forskjellige steder. Vi bruker synkroniserte bukser, vi er like single og like pene og flotte og alt det der

..også synes vi selvfølgelig 1/7 takt er uuufattelig morsomt!


Ære være selvutløser!Stange er Storbyen vet du!Vi er like glade i å synge, så vi holdt likegodt konsert på Operaen.Jaa, klar for takeoff!

1 comment:

Anonymous said...

hoh, jeg ler! i natt tenkte jeg på taktene. og savnet fnisinga. lenge leve 1/7, viken, operah og alt. er du klar over at om 52 FEMTITO dager og 3 TRE timer er vi på flyet! i dag får jeg masse hamar-telefoner på jobb og savner det vakre østland. :))

52!