Wednesday, May 25, 2011

Jeg er tilbake i Indesigns verden. - Har jeg noen gang sagt jeg liker det? Når sa jeg at jeg var datageniet? Jeg vet jeg er flink til å leke wannabe everything,
- men ett sted på jo faktisk grensen gå.



Men av en eller annen grunn kommer bare Indesign løpende etter meg
og jeg prøver å løpe ifra. men det funker ikke og Indesign sluker meg mot min vilje og på under en uke har jeg satt opp 52 sider til Årsboken! JA BRA JOBBA S!! Uansett, lite søvn, alderles for mye sjokolade og kaffeinntak, stive skuldre, trøtte øyne, ufokusert hjerne under leksjonene; - Life is GREAT!

Dessuten får jeg masse spørsmål fra folk som tror jeg kan noe. Jeg finner opp noen fine svar som at "kan du ikke bare gjøre sånn og sånn", det burde gå ellers må det være noe problem med dataen din. Så smiler jeg. Og går. Vel vitende om at at personen blir sittende troligvis i en større frustrasjon enn tidligere.. Yee.. wannbe smarty.

Jeg liker det jo på en måte. Sene kvelder, deadliner, printstress, og frustrasjon. det er liksom sånn livet mitt var tre år under videregående. Og nå merker jeg at jeg nesten (Merk; NESTE
N) har savnet det. Jeg liker jo å være busy. Dette var kanskje en litt vel brå overgang fra 0 til 52, men det er jo sånn jeg blir flinkere. Dessuten er det så verdt det når resultatet er ferdig!! og det vil det være på fredag. HURRA!

DESSUTEN har jeg min nest siste dag på jobb i Sverige i dag! Det er min sis
te hele onsdag i Sverige. Jeg må på ICA og spørre etter esker så jeg kan pakke ferdig. Jeg må handle mat for jeg har vært for busy til å både handle og spise mat. Men jeg kan ikke kjøpe alt mulig, for det trenger ikke holde lenger enn en uke. Det betyr at melken jeg kjøper kanskje holder til jeg drar. Kult.

Om jeg gleder meg?
GJETT OM


Om jeg har hatt det så forferdelig?

TVERT OM. det har jo vært to BRA år.

Men fedrelandet kaller og ropet er høyt etter TO over på andre siden av svinesundbrua. oyeah!
6 dager og jeg er på det blide sørland. 8 dager og jeg ser TOM. 6 dager til at jeg kan ringe familien og venner uten å bruke alle lommepengene. Det har sine fordeler å bo i Norge når du er NORSK :)

See you soon!

2 comments:

Morgan og Silje said...

jej! gleder meg til du er i norge...da vet jeg iallefall at du er litt nærmere!
så fint bilde, du er vakker, rett og slett. og du, takk for at du lærte meg å brette stretchlakner!

indesign <3

s kusine:)

s said...

(oi, så rart navn jeg hadde...tror jeg hadde tenkt å starte en blogg som het det engang, det ble med tanken:)