Monday, July 11, 2011

En dag i juli.

Jeg har fritidsproblemer. I løpet av dagen i dag har jeg drukket x antall pappkrus med kaffe. Kaffelatte, Cappuchino, Svart kaffe og varm sjokolade. Ikke er jeg miljøaktivist heller, fordi for hver kopp jeg tar så går jeg helt tilbake kun for å kaste også. Så har jeg noe å gjøre på. Jeg løper rundt og later som jeg er på ivrig jakt i å kunne hjelpe noen, når jeg egentlig bare er uttørket på sosiale omgivelser fordi jeg er presset inn i ett hjørne. Bokstavelig talt. Jeg sitter lengst inn i hjørnet på jobb, med dataen og rotet mitt. Jeg lurer på om det er derfor. Rotet. Eller kanskje jeg rett og slett bare er en plagsom personlighet. Det er en positiv side ved det. Jeg kan snakke høyt i telefonen uten at ALLE hører det. Jeg er sosialt desperat, jeg er altfor mett på kaffe. Og jeg har fritidsproblemer. Jeg tar meg til og med en kjøretur bare for å prøve å finne en sprekk i en veg som jeg kan skrive om i avisen til i morgen.

Jeg prøver virkelig. Jeg har tatt mange telefoner men ingen er interessert i å prate med meg i dag. I alle fall ikke snikk snakk. Men det ER faktisk fint vær i dag, og det er ganske lenge siden sist jeg så solen så jeg HAR ett behov om å prate om det. Men jeg har hatt en hyggelig samtale da. En stk omsorgfull kjæreste kalles det.

Og siden sist har jeg hatt lyst til å bli både biolog, danser og bonde. For jeg har vært på plantejakt og bondetokt. Det er sånt jeg lærer når jeg er på jobb.
Jeg har fritidsproblemer. Jeg er seriøs og jeg leker ikke journalist.

Bildet er KUN tatt med så du ringer 02318 og tipser. Takk. Alle vegsprekker tas imot med takk.

No comments: