Friday, October 19, 2007

Det er som..universet!


Jeg ser deg ikke
erfarer deg ikke
finner deg ikke

«Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre, stikk -du finnes ikke»,
Ja- jeg har ønsket å si det!
men jeg klarer ikke.

Fordi jeg vet.
Jeg bare vet at han er, at han står bak universet.

Jeg kan ikke se universet
Jeg kan ikke erfare det
men jeg tror på at det er uendelig
selv om jeg ikke forstår det

Det er det samme med Gud.
Jeg tror på han
selv om jeg ikke alltid forstår

Det finnes ikke et alternativ

Folk kan le
de kan tenke hva de vil

Hvis jeg ville kunne jeg prøvd å droppet Gud
men Han forsvinner da ikke selv om jeg bestemmer meg for det

og... det er ikke verdt det



1 comment:

Anonymous said...

Det er akkurat sånn det er sandra!! Du kan få sagt det du!
love to u and hugs from me!
solveig=D