Monday, October 20, 2008

Nowdays

Såååå.... hva skjer a Sandra?

JO DET SKJER ALLTID NOE I STANGE VET DU!!


Så ja, siden sist? Joda siden sist har jeg jobbet litt, sovet litt, spist litt, skrevet litt, sittet litt, gått litt, levd litt, gjort ingenting litt (ja for det er å gjøre noe det og!)
. Ja, siden sist har jeg vært på Ishockeykamp (STORHAMAAAR), jeg har lært meg hva icing er, og hvem som bærer gullhjelmen. Jeg har med
andre ord blitt Ishockeyfan og de som ler kan egentlig bare holde kjeft. Også har jeg vært på Musikal i Oslo, Sound of Music og det var en veldig koselig date med jobben det! Så var jeg hos søs og vært på Operaen, ikke for å synge desverre, jeg vet mange ønsket at jeg skulle gjøre det, men du vet, jeg er litt beskjeden av meg.. også har jeg sittet på toget, og vært på kveldstur i Asker, hatt lættis hele natten, sett på flotte høstbilder tatt av min kusine for å minne en kamerat i USA hvordan norsk høst er, Jeg har ledd alene for meg selv på toget mens tre personer satt og prøvde å ikke vise at de syntes jeg var teit, spist sjokolade, gått fra togstasjonen i Stange og hjem og venter ivrig på å JOBBE! og jeg merker at jeg ikke har lyst til å dra fra Stange. mm, deilig frisk Stangeluft, sitte bak kassen på Meny og smile (forsåvidt ikke noe problem for smilet er limt fast der det skal være etter mange dagers jobbing), og egentlig sitte og gjøre ingenting (for ingenting kan være veldig veldig spennende). I det siste har jeg blitt flink til å telle. Takk Gud for telling! Så det er - 5 dager til neste Ishockeykamp - 12 dager til Kadettball, - 17 dager til Elisabet og Scotland!! - 27 dager til Skrætsj - ?? dager til jeg ser Melissa fra Fevik - 55 dager til jeg kanskje drar til Trondheim - 59 dager til Ess har juleferie - 86 dager til India - og 101 til jeg sitter på flyet til New York! og forresten.. siden sist har jeg fått rosa hår og jeg synes det er såå 2008, for det fortalte blitzerne som okkuperte bakgården rett ved søstra mi meg. Jessda



(og ikke spør meg hvorfor de er så forskremte)

Og så det min kusine gjør om dagen: Tar bilder av høsten i Asker som er helt unik!






Jada. Vi er ikke rare. Over og ut!

3 comments:

Anonymous said...

S, dette var gøy, jeg vet ikke hva mer jeg skal si! Du er god, kom til trondheim, ilu!!

Yvonne said...

:-)

Du må si ifra neste gang du er i Oslo.. Så kan vi møtes :) Du er også hjertelig velkommen til Drammen når som helst... :D

Anonymous said...

for et spennende liv du har, kjære Sandra :)