Monday, October 06, 2008

mmmm... saa hva naa?

Jeg hater det faktum at jeg har tilgang paa nett igjen, og spesielt at jeg i morgen setter meg paa flyet paa vei hjem. Jeg elsker fjellene, den friske luften, menneskene, de nye vennene mine. Mine nye bestevenner. Det er det verste med aa reise, man maa si farvel og vite at jeg ikke har mulighet til aa se de paa maaneder. Savne dem, de jeg ble saa glad i. Naar jeg er her innser jeg hva slags liv jeg egentlig er paa vei til aa velge hjemme i Norge, og for aa vaere aerlig: jeg vet ikke om jeg vil, selv om jeg til tider elsker det. men jeg vet jeg vil savne dette. og det er stor forskjellpaa byene, og fjellene med nepalesere hvor vi har vaert. Jeg liker ikke byene, men fjellene. Det er herlig. jeg savner lite hjemme..men ja.. men tror jeg stikker, blogger naar jeg er hjemme paa onsdag, det er saa varmt her i Siliguri at jeg nesten doer. I Norge er det vel kaldt. Jeg tror jeg kommer til aa faa kultursjokk naar jeg kommer hjem, rart? det pleier aa vaere omvendt. Det merkelige er at jeg ikke kan dele dette med noen, uansett hvor mye jeg forteller. faa vil virkelig virkelig forstaa. men det er jo samtidig en sjelden diamant i seg selv aa faa en slik opplevelse som de to siste ukene har vaert for meg. og det er mitt. bare mitt. Vi faar se hva som skjer naar jeg er hjemme igjen..

Gud er powerfull. really
snakkes

No comments: