Monday, September 22, 2008

Reisebrev_ Delhi

Reisebrev nummer to kommer samtidig. Jeg har funnet ut hvordan jeg skal faa blogget de faa minuttene jeg har internett. Jeg skriver brev. Er veldig fornoyd med meg selv med den ideen. Er paa flyplassen i Delhi, kom i gaar, naa skal vi videre til Bagdogra og Siliguri, mot fjellene. det blir bra.

Fant macbook med saakalt high speed internett og har vaert her i tusen aar. snakk om ekspress. men jess. Alt tar noen tusen aar ekstra, med ja koser meg!

Pappa hilser

5 comments:

Anonymous said...

Snadra!! Takk for melding, jeg fikk ikke sakt et pip før det var for sent. Jeg er glad i deg. Husk den flaue mldinga=) Ta india med storm, og la India lære deg nye ting om han som skapte henne. Vi sees snart!-annis

Anonymous said...

Hei Søs!
Ja, dette blir spennende å følge med på:-) Smart løsning med brev..
Høres jo ut som dere har det bra så langt, det er bra! Skal hilse fra J-man. og du må hilse pappa!!

M

K said...

Hello love. Kos deg MASSE i India. Se på Bollywood film, lær deg å si "tradition" på Hindu (et knall artig ord), spis naan brød med raita, spis Jalfrezi og slurk lassi.
Ha det GØY. Wish I was there!!
Snakkes da.

Josefine said...

Sandraaa! Så kult at du er i India!:) Det blir spennende å følge med på brevene dine! Mamma og pappa skal også til India i november, så det er litt artig å se hva du skriver;)
Kos deg masse, og ha det gøy!:D

Anonymous said...

Hei folkens. Vad kul aa hoere fra dere! high speeden her er doedsgod saa jeg faar ikke blogget foer kanskje hjemme, men skriver brev naa og da som jeg poster naar jeg faar tid. Love you guys. Ellers er det bare bra med 30 varmegrader i fjellet, avkjoelende regn naa og da og herlige mennesker. Kan savne en ordentlig dusj naar jeg kke befinner meg paa sultan slottet. men maten er god (og sterk). torsdag er det sightseeing i sikkim, staten uten plastikk, men de kaster soepla paa bakken. jeg vet ikke hva som er best. det er ingen elefaner her, men er vi helg\dige blir det tigere. ok, veninne ved siden av saa must hurry. see you. om en uke er jeg hjemme.. serr...