Monday, July 12, 2010

Från höydare till höydare

Tenk det. For tre dager siden satte jeg opp telt mitt i en mørk skog klokka tre natten. For to dager siden satt jeg på en bryggekant Kristiansand med min kjære, og på kvelden fikk jeg nyte av tidenes konsert med Kirk Franklin sittende på ett fjell på Risøya. For en dag siden satt jeg på konsert med Carola og nå er jeg bare ladd for enda mer av livet.

og vet du.. denne gangen (i motsetning til i 2006) kom jeg gjennom en Carola-konsert uten å besvime!


Det var herlig. Jeg elsker at Carola er så helhjertet og personlig, og hvordan Jesus bare er et naturlig samtaleemne.

og vet du... helt impulsivt så stannar hon i Hamar for noen dager!! Hun tok initativ til Jesusfest i byen, vilket som är hur kul som helst!

så på Onsdag er det JesusParty i Hamar sentrum med Carola og co. (J-Party in the H-town lissom!!) Jeg elsker også at avisa mi gav henne forside og skrev det Carola fortjente.
Creds.


Ellers er deler på kroppen som jeg ikke viste eksisterte mørbanket etter et par netter i telt og timer i kø på E18. Men life is still good og jeg liker livet.
Creds til Jesus.

Rejoice.

No comments: