Thursday, July 08, 2010

THIS

...is what Life should be like!

Etter snart en uke hjemme i Hamar med blokk, penn, kamera og spørsmål etter alle kunstners regler kommer jeg fram til en ting; Life's great!

Jeg mener; jeg møter daglig utfordringer som at jeg søler kaffen på den nye buksa, finner ut at alle jeg skal intervjue er på en solstrand i Bulgaria mens det regner og jeg ender opp med å vurdere å rane en bank bare for å ha noe å skrive om på jobb. Make some action in Hamar folks! Men til tross; Life´s great!

Uansett, før jeg ble lenket til skrivebordet og avisspaltene for i år hadde jeg ti dager på Norgesturné med Tom. Det var kult. Jeg sang og han danset.

Uansett; hver dag blir jeg fylt med en uendelig takknemlighet til Gud. Til alt og alle han har gitt meg.
Jeg merker også hvor godt jeg har hatt av året i Sverige og at hverdagen i Hamar faktisk kan være en fryd det også. Dog, jeg foretrekker norgesturnéer i sør- og vest Norge i gul bil.


Mandal... kan ikke si noe annet enn at jeg likeré





Så stakk vi for å treffe disse...på Karmøy!
Hvor vi fisket..
(Tom vil også ha fisk)
-..og fisket ;)

Yeah!
mmmmmmmm







Så dro vi til Stavanger for å mate svaner.






Jeg vil prise Herren av hele mitt hjerte. Jeg vil forkynne alle dine undergjerninger. Jeg vil glede og fryde meg i deg. Jeg vil lovsyngge ditt navn, du Høyeste
.
- salme 9.1

No comments: