Thursday, March 08, 2007

Det Seriøse Hjørnet


Jeg er litt seriøs om dagen. jeg er skikkelig seriøs. Jeg er ikke personen som tenker så mye. Nå tenker jeg. jeg tenker skikkelig mye. Jeg lurer på hvor vippetangen min er, og hvor øyenskyggen min er. Jeg lurer også på om jeg har ryddet rommet nok og om jeg har noen lekser jeg burde gjort.
Jeg tenker på hva jeg skal gjøre. For en gangs skyld er det en dag uten NOEN planer. Det er skikkelig deilig, men det stresser meg skikkelig. Det er sløsing av tid å ikke ha noe å gjøre.

å ha noe å gjøre er blitt en rus for meg. Bare at det ikke er rus. Så tenker jeg på penger. Penger tenker jeg mye på. Jeg skulle ønske jeg fant pengetreet til mamma.

Jeg lurer på hva jeg skulle brukt alle pengene på. Kjøpe bil kanskje. Så skulle jeg spandert en kaffe på drømmetypen. Jeg må bare finne han først. Så tenker jeg meg om at jeg kanskje har funnet han. Men så tenker jeg at avstandforhold kan bli litt vanskelig. Han bor liksom i Hollywood. Men Brad Pitt er kanskje litt oppskrytt, og han er kanskje litt gammel. Jeg trenger ikke like han bare fordi han liker meg. Jeg ble bare litt smigrent over den grønne smaragden jeg fikk tilsendt i posten. Du kan alltid stole på posten. Posten er en bra greie. Jeg liker posten.

Dessuten har jeg det bra. Gullfiskene mine svømmer rundt og er i ekstase over mine nye sko. Så tenker jeg på sokkene mine. Jeg lurer på hvor giraff-sokkene mine er. Jeg savner dem. Det er mye jeg leter etter. vippetang, øyeskygge og sokker. Giraffsokker.

Alle sier jeg er rotete.. Jeg er ikke det, det tar bare litt tid før jeg finner ting.

5 comments:

Sven said...

du har'n. Les reglene hos meg

Sven said...

du har'n. Les reglene hos meg

Maria said...

Bare innrøm det, du er litt rotete :P Men jeg har fått høre at det er sånne som oss (litt vimsete mennesker) som klarer seg best når det kommer til saken. Du skjønner, vi er mye mer tilpasningsdyktig enn de flinke og strukturerte menneskene. Dersom det skjer noe uventet klør vi oss bare litt i hodet, før vi går videre med livet som ingenting skulle ha skjedd.. Derimot de strukturerte og de med god orden på alt, bryter lettere ut i panikk og uro pga plutselige forandringer rundt dem..
Så - sett pris på egenskaper som rotete, vimsete og distré (Eller distré er det ikke alltid like enkelt å være, styr unna den du) hehe

Anonymous said...

Hehe-Har du spørt Rachel?
Jeg tok visst medmeg litt for mye
Sorry
LOve

Anonymous said...

Åhhh-men jeg er alfor ofte i det hjørnet sjøl