Saturday, March 24, 2007

Hva jeg trenger?

Dette er det jeg har som jeg burde være glad for:
- En mamma, en pappa og søsken
- Et bra ungdomsmiljø i kirka
- Venner
- Min fine mobil
- En rosa lampe på nattbordet
- Skinnhansker
- En full dagbok
- Jobb
- Billett til London
- Mac
- Lappen

Dette er det jeg ikke har, men som jeg gjerne kunne hatt:
- En Ipod
- En kjæreste
- Et ekstra par svarte sko
- Ullsokker
- En spennende bok som aldri slutter
- Spenning
- En lønnsom jobb
- Billett til Australia
- Et speilreflekskamera
- Ferie
- En bil

Dette er det jeg har som jeg ikke trenger:
- Et spesialbord
- En sikkerhetsnål
- En utgått pære
- To ladere
- En haug med poser
- En vissen blomst
- Lekser
- (Tid?)

8 comments:

Ingalill said...

Jeg fant tre ting på lista di som jeg også gjerne kunne hatt: Billett til Australia, ferie og speilreflekskamera:) spess det siste

Kaja said...

sandra! I love you.. ska du til London? heldiggris... :)

SOLVEIG said...

trenger du ikke tid? solveig=)

S said...

jeg skal til London om tre uker :D

jeg har hatt altfor mye tid de siste dagene, men det er godt! bare litt kjedelig å hele tiden finne ut hva jeg skal gjøre istedet for å bare gjøre det jeg som har vært planlagt i ukesvis.

jeg lærer meg å være impulsiv.

Anonymous said...

hehe-litt Erlend Loe inspirert er du jha:P

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hvis du kommer til Bergen:P
You would like it!!!
Love

Anonymous said...

tid...? ja særlig!
c you later (much later) aligator... :P