Wednesday, February 03, 2010

Eurovision 2010

jaja, Jeg vet jeg ikke typ ikke er så into eurovision. Men siden jeg klarte å gå glipp av Norges storslagne seier med en hvitrusser i spissen i fjor så har jeg tatt alvor av researchen rundt konkurransen i år.

Og jeg vet det er litt girlish, men kan ikke noe for det.
Tror Venke Knudson tar opp igjen det som MPG var før.



Og Hamar klarte jo hvertfall å bidra med sin store stolhet Gaute Ormåsen og jeg klarer ikke gi uttrykk for hvor stolt jeg er over at jeg hadde oppkjøring på Gautes oppvekstplass; Brumunddal. Det at jeg sto på første forsøk sier vel relativt mye om stedet. Det var jo veldig trist at Gaute sank før finalen. Å så trist.



Om ikke jentene klarer det, så får vi satse på han Didrik.Selv om jeg får litt julestemning av sangen. Men siden det ikke ble så mye julestemning på meg i år, så gjør det kanskje ikke noe.



Men la oss gå for Venke da. Go girlsa!

– Det skal jo være litt gøy å se på også!

No comments: