Saturday, January 20, 2007

godt nytt år, snøbasing -og termos



Denne helga har jeg feiret nyttår, jeg har gått
på skøyter og snøbasa som bare det. Det e kult å henge med Kristina og det er GØY å være barnevakt.

Ok, jeg har ganske mye morro å fortelle. se på bildene og les bildeteksten!



Jeg og Kristina tok igjen nyttårsfølelsen og feriet nyttår MED stjerneskudd (noe i gikk glipp av på nyttårsaften)













Godt nytt år!


















Situasjonen totally ikke forskjønnet























.




































Jeg fikk ikke opp termosen.... men det tok Emilie seg av!







































Kommer du på besøk til torstadvn møter du på lykten vår =)



















Denne har JEG laget:















Kveldshygge på senga


5 comments:

Yvonne said...

Åååå... Så koselig :) Hørte om "nyttårsaften" til deg og kristina.. Sweet :)

Fine bilder forresten, men det er jo ikke noe sjokk, for du er en flink fotograf, Sandra :)

Glad i deg, jeg :)

Anonymous said...

Du vet sannelig hva kos er!

S said...

E! du lever! Hvor lenge siden er det jeg har menget med deg?? en uke og to dager.

det må vi gjøre noe med.

Silje said...

DET så ut som en fin helg!

Kommer du hit skal vi også finne på noe koselig! Kanskje sammen med en mørkhåra gutt tilogmed :p

Love you!

Fine bilder forresten:)

S said...

hehe.. ja kanskje det tilogmed!

geip.

Silje, du er kul.