Thursday, January 11, 2007

jeg har bakt!

Ahhh for en herlig dag!

Etter tips fra Simen lagde jeg laksefile til middag i dag! Det var såå godt!
Så bakte jeg grove rundstykker (suprise!)
Så avtale Lene og jeg at hun skulle komme på besøk. Vi satte oss og spise varme rundstykker.
Etter en halvtime ringer det på døra.
Helga kom på overraskelsebesøk!

hihi

Varm i hjertet :)

Bilder kommer i morgen AV laks og rundstykker og besøk!

































































(Lene ELSKET runstykkene!, Ikke sant, Lene?)


4 comments:

Kaja said...

aesj laks... du er soet da sandra!

Yvonne said...

Jeg er sååå stolt av deg jeg..
Du kommer til å bli verdens beste husmor, Sandra, det er jeg sikker på :) Hoho.. :)

Anders said...

Hei Sandra!
Nå har også jeg fått meg blogg.

Sjekk den ut;)
Snakkes på Onsdag.

Anonymous said...

hei sandra.. venter på de bildene ass :P