Thursday, January 04, 2007

Lonely January

Det er januar. Mørkets måned. Kuldens måned. Årets kjipeste måned.
Tørr brødmat, pasta og ferdigpizza. Forsoving og handling på LIDL . Januar. Det er tid for å tilbringe en måned helt alene. Mamma og pappa drar til India og er ikke hjemme før 7. februar.

Så da sitter jeg her da. Prøver fyre i ovnen ,- noe som
garantert ender opp i at stua blir full av røyk og at jeg må benytte tepper og varmeflasker i stedet. Deretter må jeg kanskje teipe fast loftluka fordi jeg ikke klarer å lukke den. Så er det disse ensomme kveldene der det høres ut som noen går i 2. etg. Det er nok skremmende etter at mamma og pappa sier de tror det er mus i skapene. Stresset etter bussene, toget, og annen skyss. Å bruke beina gjennom regn, snø og kulde. Å holde styr på økonomien. Litt kult, men litt kjedelig

Og for å gjøre det enda litt mer deprimerende. Det er et og et halvt år igjen av skolen. Jeg har bare lyst til å stikke hodet under puta. Jeg elsker menneskene, men skolen… æsj.
MEN jeg prøver å være positiv. Jeg elsker skolen over alt på jord og håper at den aldri aldri aldri tar slutt!

Så siden jeg er så ensom har jeg finnet bilder med tittelen "alone"





























































































































Heey wait!
-I´m not alone!


11 comments:

Anonymous said...

Ah S! Du er så.. kreativ! Får fram ting på en hjertenær og åpen måte. I like you!

Yvonne said...

Å.. Så smart du er :) Så flink du er :) Så søt du er :) Vet du hva? - Jeg er glad i deg jeg :)

Sven said...

Stakkars deg... Men du får jo legge deg akkurat når du vil i en hel måned! Snart er det våren, og da kommer snart høsten og vinteren og neste vår, og da er du snart 40

Sven said...

Ikke for å stresse deg eller noe

SOLVEIG said...

no you are not alone d: Sandra, jeg digger deg <3 ser deg i kveld!! stay blessed!!

S said...

K: Du er herlig! Gleder meg til å menge med deg!
Yvonne! Du gir meg så mye <3
Solveig: love you too! sees ja:)

Sven: Det er fint noen prøver å oppmuntre meg.. Og hvis det gleder jeg blir ikke stressa eller deprimert eller noe.. jeg begynner bare å tenke på at jeg må bli flinkere, og må skynde meg med å få gjort alle tingene en må før en blir 40. Ikke no panikkhernei..ikke i det hele tatt.

men når jeg tenker meg om... du nærmer vel deg 40 litt raskere enn emg, gjør du ikke?

Sven said...

jo det er bare 18 år igjen... Feite jeg må få motorsykkellappen snart

Martine said...

Jeg skal besøke deg jeg Sandra! Og ikke stress ang 40-årskrisa! Du har ikke levd halvparten av tida engang! Sven derimot.... jaja, du kan jo si at man merker på humøret at han nærmer seg...

S said...

Sven: Ja, skal du rekke å reise jorden rundt før du blir 50 må du vel skynde deg litt!

og, ja...! Det er kos, Marty! Når jeg tenker meg om så ligger det mye i det du sier...

Ingalill said...

Nope,you're not alone. Jesus e alltid der med deg:D kos deg hjemme.. Du kan jo gjøre det koselig i vintermørket;tenne lys,koke kakao,pakke deg inn i pledd og sette på en koselig film.. og alt uten at foreldrene dine forstyrrer deg

Silje said...

kom på besøk til meg sandra! hihi :)
og du...det kommer til å gå fort før du er ferdig på skolen! jeg har bare noen måneder igjen! sykt...deilig:) tjoho!
Livet er bra, og jeg er gla i deg! Du er søt..og pen! og har et godt, varmt, stort hjerte. Stay close to God.
Go klem fra kusina di!