Monday, February 05, 2007

Bonde i byen

For dem som ikke har fått meg det er jeg i Oslo på utplassering hos fame-fotografene denne uken.
Jeg bort hos søs og første dag er unnagjort.
I og med at søs var syk kom Joar (Kjæreste til søs) og hentet meg på stasjonen.
Vi ¨måtte vente 8 min på trikken (oioioi)
jeg er jo vant til å vente halv-time-time.
Ellers er det småting å vende seg til.
Hvordan låser en dørene her, hvor lang tid tar det å gå til trikken?

Livet er litt mer slow motion fordi en trikk går det uansett.

Ellers har Katrhine Sørland smilt til meg og Idol Sandra Lyng Haugen jobber i etagen over.
Jeg har vært med å fotografert farget detaljer i Oslo, artige buisniss damer og litt mer.

Ring meg hvis det er behov.Skal prøve å ikke stikke telefonen under puta;P

3 comments:

Ingalill said...

Vel.. Lykke t som bonde i byen.. No har du fått føle d du og.. :)

S said...

ja jeg trives som det.

kult å ha en unnskyldning til å¨havne på feil trikk

-dersom det skulle skje

Silje said...

hehe sandra du er goo :)
skjønte ikke alt men...hehe.
trodde du skulle neste uke jeg,men da kan vi jo kanskje komme oss hjem fra oslo sammen på fredag, for jeg er der da..så finner du fram. neida, jeg tuller ;)
gleder meg masse til du kommer! vi må passe tabita en times tid lørdag morgen..men det er vel bare kosli? hun er nydelig..hehe :)
snakkes vakre kusina mi <3