Monday, February 19, 2007

Sandra på sjekke-opp tur

Plutselig var Hamar et stort og skummelt sted fullt av mange skremmende mennesker. med blokka i den ene hånda og kamera i den andre skulle jeg overgå frykten for fremmede gutter! Jeg skulle finne tre utvalgte å spørre dem. I tre timer rusler jeg frem og tilbake den ene gaten vi har her. Jeg er tre ganger innom siste indre, fire ganger innom kvartal48, og et uvisst antall ganger innom torghjørnet. Ingen av dem ser spesielt snille ut. De kan enten tro jeg er spinna gærn, at jeg prøver å sjekke dem opp elelr de kan ta meg på ordet. Jeg havner på basen uten resultat. Jeg får med meg en til psykisk støtte og vi går noen ganger til opp og ned gaten. Til slutt må jeg bare, rett og slett for å bli ferdig på jobb. Jeg stopper og spør to. De var ikke så skumle som de så ut som. Akk, hva jeg må gjennom i denne jobben.

No comments: