Wednesday, February 28, 2007

Alt

Takk for hvile
den hvile jeg finner hos deg
At det er null stress å bare være.. være med deg
Takk for at du kjenner meg bedre enn meg selv
takk for at du hjelper meg i riktig retning i livet
Å ta de riktige valgene
og at du er der uansett når følelsene mine sier at du ikke er

Takk for at jeg kan sitte på bakerste benk og at du kan sitte der med meg
Takk for din kjærlighet
Det er den som hjelper meg gjennom hver dag

Takk for alt det som får meg til å innse hvor heldig jeg egentlig er.
Takk for fremtiden
At jeg ikke trenger å frykte den
For du er der også.
Jeg prøver å si til meg selv at det er alt jeg trenger, men tvilen kommer
men jeg vet det er sant, og det er det viktigste
og Du er egentlig alt jeg trenger.
Alt.

3 comments:

annisogbenedicte said...

Å sandra, kult! Gud lærer meg det også. Det er så lett å begynne lete, men så ender man jo opp der man starta. Så mye bedre bruke rundetida til å sette seg ned med han først som sist og bli enda litt bedre kjennt...Glad i deg!Du er veldig vakker Sandra!! Annis

Ingalill said...

veldig fine tanker du har:)

Forresten, du er "tatt"..
se bloggen min for mer info:D

Silje said...

Så herlig du er Sandra!