Friday, February 23, 2007

Det er en glad dag i dag!

8 comments:

Kaja said...

sandra elskede venn.. jeg holdt paa aa spoerre hvorfor. men etter et par runder opp i huet.. du hadde jo oppkjoering i dag du. og tross at jeg glemte aa be(unnskyld, hjernen fungerer ikke helt som den skal foer saann i ti elleve tida) ser det jo veldig ut som du fikk den! flinke deg! skal vist vaere vanskelig detta... not that I would know:) gratulerer masse. glad i deg!

Anonymous said...

Åsså har du jo bursdag i tillegg!!! -lite ikke flaut at du glemte det da Kaja:)

Love you, gratulerer SÅÅÅ mye med lappen!

Martine said...

Sandra, jeg vil saa gjerne gi deg en klem!Du skal faa en ekstra stor en naar jeg kommer hjem, og gave og alt! Gratulerer gratulerer gratulerer!!! :) Du er helmax, digg, doedstopp! LAPPEN og BURSDAG! yes for det! ser deg om en ukes tid. love you!

S said...

Jenter! Takk! Jeg er på nippet til å ha store, salte vanndammer rundt meg, men jeg er 18 og slike gråter ikke!

Hey! - Jeg digger dere!

Anonymous said...

sandra! jeg gleder meg til at du (lovlig) henter folk på stasjonen. huska faktisk til og med å be. itte dårli. gleder meg (tror jeg) til å sitte på med deg. nå må du sende melding til roger og erte han litt :P han er hjemme...

Kaja said...

litt flau ble jeg.. men foeler jeg er litt unnskyldt naar jeg er saa langt borte..? uansett! gratulerer med dagen og! skulle saa gjerne gitt deg en dobbelklem! :) I love you

Ingalill said...

Grattis med dagen!!
Og grattis med lappen:)

S said...

Lene, Roger må psyke seg opp for å sitte på meg meg. Jeg skal prøve å ikke gjøre han til noe nervevrak