Monday, February 12, 2007

Jeg tar meg den friheten å spørre om dere vil være med å be.

jeg liker ikke å snakke så mye om det og heller ikke få for mye oppmerksomhet rundt det fordi det er et ganske sårt tema.. Jeg liker heller ikke å fremstille meg som en hypokonder...men ryggen min er så vond om dagen.
Den medfødte skjevheten i ryggen gnager og etter surfing på nettet for å lese hva det egentlig innebærer så er ikke humøret bedre.

Jeg merker det har vært litt mye i det siste og for å være ærlig: Det har ikke gjort så vondt før.

Be gjerne om at det vonde går bor,t og at ryggen, rett og slett, retter seg.

Vi vet jo at Jesus tok med seg det på korset, så egentlig trenger det ikke være der!

Amen :)

4 comments:

Ingalill said...

Jeg skal b e for deg vettu:)

Silje said...

Klart jeg skal være med å be!
<3

Anonymous said...

Kjeare deg. Surfe paa nettet er ikke bra for oss skjeive, det gjorde jeg og, og da graat jeg. hehe. Naar jeg kommer hjem skal vi ta en dag sammen, og backe hverandre(hehe, back=rygg.) Sandra, hang on. Det er haap, men det er vanskelig. Riksen i april, det blir spennende. Blessings.Klem

S said...

å Annis. Ja, tårene kommer fort..you´ve right: håp, men vanskelig... Gleder meg til du kommer jeg når vi skal rygge hverandre!. Du betyr så mye for meg =)

Glad dag til deg! smilefjes