Thursday, February 19, 2009

Sandra og Melissa har sett på the notebook...

JEG VIL AT NOEN SKAL SAVNE MEG OG SENDE MEG BREV!!!
og ja. Facebook er slettet så det regnes IKKE som brev.


Hva med en liten "I Love you" -note. Eller noe så lite som: "Jeg savner deg til døde" "Du er solen og jeg er månen" "" Jeg savner deg slik ørkenen savner regn", "du er den eneste stjernen på min himmel", "du er parken i byen", "teksten til melodien", "solen i regnet", "fargen i den grå hverdagen", "perlen i mitt øre", "fisken på mitt snøre". For du er "diamanten på min tann", "mer en refleksjonen i et vann", "maleriet på veggen", "og ikke dritten på leggen". "Ja, som norsk melkeskjokolade, så mye mer enn marmelade!" "Ja; for jeg elsker deg mitt alt".

eller for eksempel, folks... hva med et eventuelt lite...... "hei"?


If you are a bird
Im a bird.
iiiiihhhhaaaa

3 comments:

Eirik A jobber said...

Hoi Sandra
Kult å lese. Hva syntes du om klesstilen til typeni filmen. Gutta på skola ble helt på tuppa etter den. Noe å ettertrakte? Ellers virker det som om dere har det knall:D Kos deg videre!

S said...

Hey you! Så koselig! Typen i filmen er min fremtidelige mann så det skal ikke stå på det! Mye av det står på stilen.Elsker den! Og sjarmen! Bare for å komme med en dyp analyse. Så..noe å ettertrakte! ;) Ellers er det godt å høre at gutta også ser den filmen, fordi det er den fineste filmen ei hele verden! :)

Vi har det knall! Håper du fortsatt storkoser deg! hjemlengsel noen ganger? Litt vanskelig å få det på to-tre uker her. USA anbefales. Times Square church anbefales. Alt anbefales. I morgen skal vi på søndagsskole for hjemløse barn. Det blir spennende. =)

Smilefjes

Eirik A jobber said...

Haha, godt å vite. Jeg har faktisk sett den to ganger. Litt skummelt. Filmen er kos, og konseptet er knall bra. Men sånn generelt er jeg ikke så glad i slike filmer:P

Hjemlengsel har jeg ofte. Vært litt sjuk i det siste, og i ensomheten blir det ofte tanker mot Norge. Men trives så godt med folka, kirka og arbeidet, så jeg er storfornøyd.
USA høres ganske knall ut. Må ta meg en tur en gang. Søndagskole for hjemløse?!:O Det er utrolig kult. Blir sikkert kjempe bra å oppleve!!
Ënjoy!!