Sunday, December 10, 2006

Det som aldri faller bort


Besteforeldrene mine er kjendiser.

Det er beundringsverdig. På mange måter er de mine forbilder.

Jeg satte meg ned for å lese Jesusavisa (en kristen ungdomsavis)
Plutselig finner jeg en helside av en reportasje av.. av av farmor og farfar! De snakker om ekteskapet deres og kjærligheten. Det er fint. De har vært gift i 53 år. Imponerende.

De har ikke glemt en eneste bursdag.

som nest yngst i en søskenbarnsflokk på 18 stykker blir man imponert over besteforeldres evne til å huske deg, se deg og smile til deg.

Takk til dem! De er bevis på at det går ann!





4 comments:

Anonymous said...

Jo. Besteforeldre er helt spesielle! Og dine er nok ikke noen unntak...

S said...

Men ikke alle besteforelde er kjendiser...!

mine er ekstra spesielle.

Thomas said...

For noen flotte mennesker!
Det er noe med besteforeldre!! :-)

Clovis Oliveira said...

SANDRA!!!!!! :) MERRY CHRISTMAS!!!!!!!!!!! :) Jesus haaaaaaaaaaaaas born!!!!! YEEEEEES! :) He is the perfect gift and the best gift we've got, the reason we live for...! Our Saviour and Redeemer, Prince of Peace, Wonderful Counselour, Mighty God, Holy One. This treasure was given to us, so we can rejoice and be thankful forever! :)

Love and my gift will be there under the Christmas tree to you and to your family: "my heart!" :)

Klem og puss,
Clovis