Sunday, December 10, 2006

The Man "Show"

Jeg blir provosert. Hvilken rett har programmer som ”The Man Show” å fremstille oss jenter som objekter for så å sette alle gutta i samme perverse boks? Noen kan kanskje si at i og med at jeg bare har sett reklamen at jeg ikke har nok grunnlag til å vise min utrolig misnøye med program som dette. Men jeg mener bare reklamen sier nok! Slagordet er noe lignende:

”Eneste programmet som er laget om ekte mannfolk, av ekte mannfolk, for ekte mannfolk”. Og at det blir vist halvnakne jenter samtidig og perverse mannfolk både unge og gamle! SJOKK! Jeg blir kvalm!


Er det ingen andre som reagerer?

Er ikke både kvinner og menn, Guds verk, for verdifulle for slik tøv? All denne fokuseringer på det ytre og fokuseringen på sex, skremmer meg. Hva er det de prøver å få gjort normalt?

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg vil ikke være noen vandrende søppelbøtte på to bein. Slike program burde forbys. Og hvis noen prøver seg med ”Det er slik samfunnet er blitt, det er normalt” da svelger jeg ikke den! Og hvis det er sånn mannfolk som er normalt mannfolk, da klarer jeg meg uten. Jeg tror ikke mannfolk er sånn og jeg tror og håper at jeg har rett.

Æsj.

Skal vi bare holde kjeft, eller er det på tide å si noe??


2 comments:

Anonymous said...

Heilt enig med deg!! D e på tide å si i fra!!

Anonymous said...

Jenter og likestilling altså... :P