Sunday, December 17, 2006

Julefest på freak

Jada, da var årets julefest på freak over

Høydepunkter:
- David og Pølles i Rubens tenner
- Natural boyz (eller hva de heter)
- Damenes tale av Magnus

Jeg må si det var mye bra, men Stefans gitarsolo var uslåelig. Den fyren kan det han gjør!

Takk for i år! Litt trist for mange ser jeg ikke før neste år (et par uker...), mens andre vil jeg ikke se på kjempelenge... Men det begynner nesten ¨bli en vane... folk drar fra Hamar nå..

og... Sorry, but it´s back...


Bilder kommer!






































4 comments:

Anonymous said...

Det var sååå hygge! :D

Kaja said...

jeg vil se bilder naa!! det var saa rart, ringte hjem i gaar kveld, ti paa seks eller no.. og alle stod liksom i doera for aa dra. bare ser for meg hvordan det hadde vaert hvis jeg hadde vaert hjemme, alle hadde staatt aa venta paa meg.. :) hehe.. rart, men jeg savner det faktisk. jeg ville saa gjerne vaert der, elsker julefesten til freak. men det kommer nokflere:) love you sandra! ta en dans meg meg naar jeg kommer hjem kjaere!

S said...

Det kommer flere. Savnet deg darling.

looking forward to the dance!
Skal du på nyttårsleieren?

Kaja said...

:)

har ikke meldt mg paa, menkommer nok innom.. maa jo det:)