Monday, December 04, 2006

Trangen

Å stå imot trangen til å gjøre lekser

Å stå imot trangen til å sove
Å stå imot trangen til å skulke skolen
Å stå imot trangen til å ta en impulstur med tog
Å stå imot trangen til å skrike høyt
Å stå imot trangen til å tryne midt i skolegården
Å stå imot trangen til å flytte inn i skogen
Å stå imot trangen til å le høyt av meg selv
Å stå imot trangen til å vre morsom
Å stå imot trangen til å skru skoleklokka en time frem
Å stå imot trangen til å bruke opp alle pengene på tull
Å stå imot trangen til å slå av telefonen
Å stå imot trangen til å ringe han
Å stå imot trangen til å hoppe i en sølepytt
Å stå imot trangen til å kaste telefonen oppe i akvariet og skylde på gullfisken
Å stå imot trangen til å gråte
Å stå imot trangen til å drite oppi karakterene på skolen
Å stå imot trangen til å jobbe om natten
Å stå imot trangen til å kle meg ut som naboen
Å stå imot trangen til å kjøre rundt i berlingoen vår

Ja, også var det det med å stå imot trangen til å gjøre lekser da..

2 comments:

Anonymous said...

Jeg står imot trangen til å stå opp tidlig hver enda dag. Ellers vil jeg bare si at navnet mitt staves UTEN bindestrek:)

S said...

Å men du.. jeg satt i en halvtime i går og lurte på det. Så havnet jeg på den begrunnelsen at jeg er meget glad i bindestrek.

Men av hensyn til deg skal jeg stå imot trange til å skrive bindestrek! :D