Tuesday, November 07, 2006

Hva jeg vil gjøre

Jeg er blitt inspirert av Kristina til å lage en liste over ting jeg vil gjøre:

- Dra på reise uten å vite hvor, når eller hva
- Tryne midt i skolegården
- Snakke med folk på toget
- Kjøre i en heis og si "pling" i hver etasje
- Pakke kofferten, dra for å finne meg selv, komme tibake og si at jeg var lett å finne
- Ha en ROSA bil
- Spille inn en CD mens jeg er forkjølet
- Vise vennene mine hvor glad jeg er i dem
- Spille blond en hel dag
- Skalle meg (dersom noen spleiser på parykk til meg)
- Gå inn på en bensinstasjon og KUN kjøpe ekstra løk til 5 kr.
- Legge meg ned på bakken mens det regner
- Kjøpe et par sko til 2000 kroner
- Fortelle vennene mine at Jesus digger dem
- Dra ut i skogen uten noen ting og være der i en uke
- Synge i gågata for å tjene penger
-

3 comments:

Ingalill said...

Må bare si lykke til t enkelte av de tingene:D

S said...

Thank you1 tror jeg trenger det! ;) ;P

Grete Winther Westrum Løvås said...

Så artig :)Du vil tryne midt i skolegården? Det ønsket har jeg aldri hatt. Men å dra ut i skogen uten noen ting og være der i en uke....Det hørtes spennende ut. Men det er godt mulig at jeg hadde blitt sulten og gitt opp ganske fort. Kanskje det hadde gått på høsten, midt i den beste blåbærtida.