Wednesday, November 22, 2006

My beloved

Jeg holder rundt deg. stryker deg. Den andre er rett ved og ser sjalu på deg, og vender så et trist asikt mot meg.
Jeg kan ikke noe for det. Jeg trengte en ny, og vil for en gangs skyld tenke på meg selv.
Uansett hvor trist du er, uansett hvor valpete øyne du lager, jeg orker ikke. Du var så treig og lite selvsteding. Spenningen ved deg var borte, ingen nye ting. Alt ble så..så gammelt.

Du vil fortsatt være i mine tanker, men du får ikke bli med meg lenger. Du må bli der du hører hjemme. Du kan ikke følge etter meg. Jeg har fått nok. Nok av deg.

Jeg har funnet en ny. En ny som skal bli min høyre hånd. En ny som skal bli en del av min hverdag. En ny jeg kan utforske. En ny jeg kan glede meg over. En mer fargerik en. En med flere personligheter en deg.

En ny, som skal erstatte deg..

Farvel Nokia 6210
Velkommen Nokia 7370

2 comments:

Anonymous said...

hihi.. så hyggelig at du later som at mobilen din har følelser.

~ Maria ~ said...

hahah, morroklumpen!