Thursday, November 02, 2006

Ja..

I dag gikk jeg til jobb, lykkelig over at endelig er det en dag der sola skinner min vei.

MEN: Dette skjedde:

- Jeg intervjuet noen personer, knipset i vei med kameraet som jeg ikke oppdaget sto på MANUELL fokusering. Bildene så greie ut. Jeg kom på HA og så bildene. vel.. de var, mildt sagt, uskarpe... flaut.
- jeg går mot toget. finner ut at det ikke er smart å være sent ute når veiene er isbelagte.
Jeg faller, med andre ord: tryner.
Jeg ser meg fort rundt. Bortsett fra hunden som står der borte og gliser så ingen meg. Heldigvis. Jeg reiser meg fort oppå og later som ingenting. Jeg tenker på macen min. Gikk det bra?
- Jeg rekker toget. heldigvis.
kommer meg hjem. på trappa ar jeg fornøyd over at jeg klarte meg med et fall.

I det jeg skal sette beia innenfor døra glir jeg. Tryner.

Skikkelig.

5 comments:

Anonymous said...

Jeg tryna jeg og i dag, rakk akkurat å komme meg bak busken så elektro ikke så meg i alle fall xD

S said...

haha eirik!!
glisefjes

Kristin said...

den var en lite hevn, for at du har mobbet meg;P

Anonymous said...

Sandra, du er såå flink til å skrive :)

Elisabeth

Ingvild Moe said...

haha, nå fikk jeg meg en god søndagslatter av både sandra og deg, eirik!