Monday, November 20, 2006

My life, backstage, right NOW!


- Grunnen til at jeg skriver dette: Har en rapport å skrive, den ligger inne på dataen, men effektiviteten er på nive 0.
- Jeg gleder meg som en unge til juleballene på freak og medieklassen! Selv om jeg har kommet frem til den innrømmelsen å måtte gå alene på den røde løperen til medieballet på Rica Hotell!. Alle mine såkalte guttevenner rister på hue når jeg spør spøkefullt om de vil joine. Men ingen dårlig samviitighet folkens! Jeg er så selvstendig atte! Hva skal man med en date liksom....?
-Jeg har fått låne verdens fineste kjole
- I går og i dag har jeg vasket håret en time tilsammen i håp om at mine blonde hår skal komme frem!
-Jeg får en polsk utvekslingsstudent neste uke, og det blir gøy!
-Min søster har satt opp en dasefestival, det skal jeg se på på søndag! JUHU!
- I morgen skal jentene i klassen til Kristin for å se på hennes nye hybeltilværelse. Noen fortalt at hun til og med har bakt! GLEDER meg!
- På fredag er det fellesmøte mellom menighetene i Hamar! Det skal lages som et tv-program og det bli morsomt å se om det blir bra!
-I morgen får jeg NY TELEFON!


Dette var dagens salatbolle!

4 comments:

Ingvild Moe said...

INGVILD IS BACK!
jeg er glad på dine vegne sandra-mor

Kristin said...

må bare si for ett liv!:)


så utrolig fint bildet av deg

Anonymous said...

Nice bilde av deg ja!
Hvis det trøster deg, kan jeg legge til at jeg har heller ingen date å gå med på juleballet. Men da er vi jo tross alt ikke bundet til en person hele kvelden heller:D

S said...

Welcome MOE!

Thanks Kraistain...

Jeg kunne godt hatt en trygg hånd å holde i ;)