Thursday, October 26, 2006

Ettersøkes!

Ok. prøv å nyt det. stapp det inn i munnen og SPIS!

Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg. Det er et rom i dette huset jeg ikke klarer å fungere i. Veggene ler av meg hver gang. De møtes på hjørnet og hvisker. Jeg prøver virkelig å gjøre mitt beste, men hver gang mislykkes det.

Dette rommet er jeg ikke skapt til å være i. Jeg er mislykket. Jeg er lei av å ikke få det resualtatet boka sier jeg skal få.


Til stadighet må jeg drikke brent kakao og ostesmørbrød med tørr ost. Gang på gang må jeg vaske melet som havner over hele rommet og over hele meg, hver gang må jeg sette vinduer på vidt gap for å fjerne røyk og brent lukt.

Når jeg får meg eget hus skal jeg få meg et hus. Et hus uten kjøkken.

WARNING: En mannelig kokk ettersøkes om ti år!



3 comments:

~ Maria ~ said...

hehheh, jeg pleier å stå å hviske og le litt med veggene i hjørnet jeg og...

Yvonne said...

Søte deg.. Du lærer deg å lage mat med rene.. Og snart skal vi lære deg å strikke også.. Hihi

Maria said...

Haha, dette er det da ingen fare med, et par lynkurs så fikser du hva som helst!
Bare begyn smått og jobb deg oppover :)