Sunday, October 29, 2006

yesterday



I går var det en fin dag.
Jeg gikk skogstur med familien, det var skikkelig hygge! Tente bål og greier så det var skikkelig stas!

På kvelden var det tid for bursdag! Pål Vegard ble 18 forrige fredag og han feiret det i går! Jeg må si jeg likte de gjennomførte fargene!
Folk som blir 18 fortjener litt ekstra oppmerksomhet! absolutt

Vi så hvertfall en veldig engasjerende film. Jeg tåler ikke slik spenning. I natt drømte jeg at jeg var en superhelt.

Det er absolutt mye jeg kan si om morgendagen, men jeg lar det bli med dette akkurat nå hvertfall

Smilefjes!

2 comments:

Martine said...

Hallo- det var Mission Imposible 3... Den var ikke SÅÅ engasjerene.. Men du ER en superhelt Sandra, min egen lille kule superhelt!

S said...

hoho for meg var den sååå engasjerende :D ;P

åå Martines superhelt!jeg? :D jihi!