Saturday, October 21, 2006

Skofilosofi

Det er din eiendom, din lidenskap. Bare din. Ditt fremkomsmiddel, det som bærer deg fra sted til sted. Nei, Ikke bil -sko!

Mange gutter utrykker sin frustrasjon over sko. Det de ikke har skjønt er at sko er som bil. Det positive med sko er at i stedet for å bruke masse penger på en sko, får man veldig mange til prisen av en bil. Sko er en genial oppfinnelse.

Jeg tror det ligger i mitt DNA. Det er arvelig. Skomani kaller noen det. Jeg lider ikke av det, men jeg liker sko. Sko. Her om dagen kjøpte mamma tre par sko, og søstrene mi har også kjøpt en del, for å si det slik. Vi kan ikke noe for det, det er en egenskap som er medfødt. Denne kjærligheten til sko. Det finnes like mange forskjellige sko som personer.

Alle sko har en personlighet og fremmer deler av deg, ettersom hvilke sko du har på deg.
Skoene forteller ofte veldig mye om deg. Favorittfarge, hva du liker. De forteller hvem du er! Det er best å være forsiktig neste gang du kjøper sko! De kan avsløre deg.

Forresten.. Jeg har kjøpt verdens kuleste sko i dag!:


1 comment:

Yvonne said...

Ja Sandra, du har kjøpt verdens kuleste sko i dag :D

Glad i deg jeg :)