Sunday, October 08, 2006

Fra mandag: Nytt liv

Fra mandag begynner jeg et hardt liv.
Et nytt liv fylt med store utfordringer og fristelser
Spørsmålet er: Vil jeg holde ut? Vil jeg klare å komme gjennom?
I dag er jeg et svakt me
nnesket, prøvelser gjør oss sterke.
Det blir en spennende tid, men jeg må forberede alle bekjente at jeg kan få humørsvingninger, bli sur, irritert, lei meg. At jeg til tider kan få behov for å trekke meg litt tilbake..
Jeg må be dere vise tålmodighet med meg. Det er ikke en lett tid jeg har foran meg.

På mandag begynner jeg med godtestopp.
Godtestopp til 1. desember





5 comments:

Ingvild Moe said...

TULLER DU??? MEN I HULESTE, HVA MED STRATOS I KANTINA??
men.. hvis du har godtestopp helt til 1.des, da skal jeg ha godtestop på skolen. jeg looover

Maria said...

Hahaha! Nå trodde jeg først du snakka om Rose-prosjektet jeg! =P

Men vet du hva? Jeg kan være med deg på den godtestoppen, så har vi hverandre som støttekontakter ;) Ikke at jeg tror du trenger det, vet at når du først går inn for noe, så holder du ut til siste slutt!

Men må bare si jeg har vært gjennom godteristreiker tidligere, og det er de første ukene som er verst.. But you can do it!!

S said...

Det er godt å ha noen som støtter meg i dette vanskelige valget.
Jeg har prøvd meg på denne greia før jeg også, og har sprukket etter kort tid.

Har jeg noen å forholde meg til skal dette gå bra. Har jeg dere overlever jeg.

Denne gangen skal det gå.

Anonymous said...

Haha, og dette skal du klare?

Jeg skal spiste stratos til lunch i kantina på mandag :P

S said...

NOPE! Det skal du IKKE!

Det kommer til å ende med at jeg får hele klassen med på godtestopp!

Du vet hvor godt påvirkning jeg har, Eirik..

Jeg nevner bare blogger..