Thursday, October 19, 2006

Sesjonsflickan!


Da er den her!

Jeg er blitt inkalt i militæret! Endelig! Jeg føler meg inkludert og verdsatt i dette samfunnet.
Allerede i kveld skal jeg begynne å ta armhevninger, jeg skal bli sterk og komme i fysisk god form. Det er derfor jeg ikke har orket før nå, jeg har ikke hatt noen "unnskyldning" til å trene.

Endelig skal jeg bli av fysisk, god kvalitet! Tiden er inne for en revolusjonerende del av livet mitt. Jeg skal bli mandig, få muskler. Armmusklene mine skal bli så store at man ikke ser ansiktet mitt. Jeg skal slutte å bruke sminke. MaryKay blir helt ut.

En dag skal jeg så der som fenrik. Også skal jeg bli kjent som den kuleste, beste og hardeste fenriken i hele Norge.

Det blir kult!

7 comments:

Thomas said...

hehe. Men sånn seriøst.. Tenker du deg til militæret?

Jeg fikk selv innkallelse til sesjon her en dag. Men jeg er jo bare en ussel og feig militærnekter. Har så sinnsykt lyst til å gjøre noe bra for menigheten i stedet for å løpe rundt i grønne klær.. :)

S said...

Det er bare å ta de med ro :) dette er nok så ironisk du kan få det. hehe. Men jeg må si jeg har respekt for jenter som våger seg innenfor der.

Når sant skal sies så liker jeg å løpe rundt i grønne klær, men det får bli et annet sted ;P

Yvonne said...

Liker du å løpe i grønne klær? Men tenk om du ikke får riktige sokker :O akk ;D

S said...

ha-ha-ha (not fun ;P)

Yvonne said...

jeg synes det var kjempe morsomt jeg ;D
ler fortsatt ;P

S said...

you make me smile ;P=)

Anonymous said...

Sesjon my ass!