Monday, October 09, 2006

Problem: luksusproblem?


Jeg står opp om morgenen med spørsmålet: Skal jeg ha på meg de grønne eller svarte sokkene?

Irritert går jeg gjennom dagen og angrer på at jeg valgte nøytrale, svarte sokker.
Sokker skal synes. Hvertfall av og til. Eventuelt kunne jeg hatt på meg en av hver.
Sokkene har mye å si på humøret.
Sokker med farger gjør deg mer glad.
Derfor burde jeg hatt på meg de grønne.
De røde sokkene kunne også fungert. Men ikke de rosa. Rosa er litt flaut og det ender opp med at man går gjennom dagen og prøver å gjemme føttene. Men grønt og rødt er kjempefint.

I morgen skal jeg ikke ha på meg svarte sokker.

Jeg skal ta de grønne.
Eller kanskje jeg skal velge de røde?

2 comments:

Sven said...

Hallo Guitar Hero... Er du flink å skrive du a? Råkk ånn

S said...

Hallo back Guitar Ideal.
En dag skal jeg bli som deg!

Jeg har en spesiell forkjærlighet til sokker og da faller det seg bare naturlig.
;P