Tuesday, October 17, 2006

Magazinet: Here I come!

Jeg fikk aldri noen bekreftelse fra magazinet så jeg slo det fra meg.
i dag har jeg fått mail der de sånn ca likte ideen min, og vil jeg skal skrive tre til fem artikler om temaet.

Jeg har så mye å gjøre, men jeg har veldig lyst til dette. Så jeg skal prøve å få skvist det inn i programmet. McDonalds skal jeg nå si opp, men det er tre mnd oppsigelse..

Er litt usikker på meg selv når det gjelder skriving i magazinet, men jeg håper det går bra...

Men venner: Ikke regn med meg før om tre fire fem seks sju åtte ni uker...

6 comments:

Maria said...

Vet du hva?
Jeg er kjemepglad på dine vegne, og vet at dette fikser du med glans.. Gleder meg til å lese artiklene ;)

Siden du kommer til å være så mye opptatt framover, kan vi utnytte friminuttene til å være ekstra sosiale.. hehe
Men før ferien må vi finne en eller to timer til askepott da ;D Er med på den eller?

S said...

markaki! Du e SÅ god å ha :)

totally med på askepott:D

Lynglimt fra Gordon said...

Mitt Råd: Skriv! Magazinet trenger folk med gode ideer.

S said...

Takk for oppfordring :)

Vet ikke hvorfor, men etter å ha lest bloggen din sitter jeg igjen med en slags følelse av at Magazinet er en avis du gjerne skulle klart deg uten?

Lynglimt fra Gordon said...

Jeg leser Magazinet hver uke. Det er ofte en god avis, men noen ganger har den for få temaer. Det kan bli mye det samme igjen og igjen. Derfor er det bra med unge folk med ideer som kan være friske.

Jeg har lest Magazinet siden jeg var 15 år. Har til og med skrevet en artikkel der for noen år siden.

Bare skriv. Du trenger ikke bruke så lang tid. Å lage en artikkel kan faktisk være lettere enn du tror.

S said...

Ja, jeg er glad i å skrive, så det skal ikke stå på det :) Har også freelance jobb i Hamar Arbeiderblad.

Og jeg er enig, ikke bare magazinet, men mange aviser i dette landet trenger å fornye seg litt og trenger litt nye skribenter. I en avis jeg kjenner til er gjennomsnittsalderen på jounalistene 48.9 år.

Vi må vel snart begynne å handle, dersom papiravisen ikke skal gå helt ut på dato..